Prvi Volkswagen Golf predstavljen je 1974. Revolucionarni klinasti dizajn, njemačka pouzdanost i odlično
iskorišten prostor unutrašnjosti bili su ključni faktori za
instant uspjeh nasljednika legendarne VW Bube. Svjetska naftna kriza sa početka 70ih također je doprinijela odličnoj početnoj prodaji Golfa 1. Volkswagen je u Golf 1 ugradio već gotovo zaboravljeni dizel motor i masovno ga popularizirao. Prvobitna koncepcija se
razvijala iz prve generacije u sve naredne generacije VW Golfa sa poznatim
Volkswagenovim načelom ' evolucija prije revolucije'. Golf je s vremenom postao norma i gotovo sinonim za kategoriju kompaktnih automobila.
Evolucija tako teče već 45 godina
u sedam dosadašnjih generacija i 35 milijuna prodanih Golfova.
Čitaoci jednog engleskog automobilskog portala su Golf
okarakterizirali kao 'prokleto briljantno i dosadno vozilo bez
karaktera'. Drugi čitalac je bio još sarkastičniji primjetivši da
je Golf 'dizajniran da se dopadne ljudima koji nisu odviše
zainteresirani za automobile'. No usprkos sarkastičnim Englezima, diljem svijeta postoje brojni Golf -'lojalisti' skupina vjernih kupaca koji su posjedovali dvije ili više generacija legendarnog kompakta.
Nedavno je predstavljena i osma
generacija Golfa. Iako Volkswagen naglašava da se radi o potpuno
novom modelu više nego očigledno je da je nova 'osmica' izgledom i
koncepcijom evolucija 'sedmice'. Tako je Golf 8 nešto niži ali ipak
malo duži od prethodnika. Treba primjetiti da je u odnosu na prvu
generaciju Golf 8 duži za čak 86 cm i širi za oko 20 cm.
Volkswagen ne želi ništa prepustiti riziku i nastavlja sa trendom sve
većih novih modela.
Izgled vanjštine kod Golfa 8, posebice
sa strane i odozada, vidljiva je stilska nadogradnja prethodnika.
Novi je styling prednjih svjetala koja sada leže nešto niže i
donose nešto dinamičniji izričaj.
Unutrašnjost je u odnosu na
prethodnika potpuno izmijenjena. Svi instrumenti su digitalizirani
tako da je gotovo nemoguće pronaći kakav klasični gumb. Na
kontrolnoj ploči dominiraju dva touchscreena sa svim satovima,
komandama i indikatorima. Čak su i komande grijanja na centralnom
touchscreenu, a regulacija temperature se obavlja glasom ili pomoću
digitalnih 'slidera' smještenih ispod touchscreen ekrana. Razni sigurnosni sustavi se između ostalog mogu i downloadirati. Vrata se mogu otključavati i sa smartphoneom.
Biti će zanimljivo vidjeti kako će
digitalizirani kokpit funkcionirati u praksi. Jedino što je sigurno
da Golf 8 nećete moći popravljati u radionici kod susjeda. Da li
ćete morati pronaći dobrog autoelektričara i možda informatičara-
pokazati će vrijeme. No. Ipak čete u (i dalje) u novi Golf moći
sipati lož ulje budući da dizeli ostaju u ponudi. Pored
'pročišćenih' dizel motora u ponudi su i 1.0 trocilindrični i snažniji 1.5 četverocilindrični benzinci. U prodaji će biti i Golf 8 sa
hibridnim pogonom. Kasnije će biti predstavljene i 'ljute' sportske
verzije kako bi se udovoljilo svim grupama potencijalnih kupaca. Potpuno električni Golf neće biti u ponudi budući da je VW nedavno krenuo sa proizvodnjom električnog modela ID.3 koji je dimenzijama sličan Golfu 8.
Početna cijena Golfa 8 biti će 20 000 eura.Volkswagen prodajom Golfa ostvaruje
oko 10% ukupnog prihoda. Iako je automobil potpuno digitaliziran i
tehnološki predstavlja iskorak naprijed Volkswagen i dalje 'igra'
sa oprobanim 'kartama' za uspjeh. Ne treba niti sumnjati da će i ovoga puta (prodajni) uspjeh izostati.
Really amazing car, I like it, Thanks for sharing your blog post!!!
ReplyDeletecar photo editing
Vehicle shadow creation service
car color Change service