Španjolski Seat ,ogranak moćnog Volkswagena, nakon dužeg vremena bilježi pozitivne prodajne rezultate. Jedan od ključeva prodajnog uspjeha svakako je i Seatov ulazak u sve popularniji i sve napučeniji SUV segment. Izlaskom iz recesije i prateći trend iz Amerike, prodaja SUV modela svakojakih veličina i oblika na starom kontinentu je naprosto eksplodirala. 2016. ukupna prodaja SUV-ova iznosila je gotovo astronomskih 3 800 000 vozila. Tako u Europi svaki četvrti prodani automobil pripada SUV segmentu. Ovim vrtoglavim porastom ugroženi su i dosadašnji šampioni prodaje iz 'tradicionalnih' automobilskih segmenata između ostaloga i Volkswagen Golf.
Seat je predstavljanjem Atece ,svog prvog SUV-a, već zakoračio u
bitku za kupce diljem Europe. Nedavno je predstavljena i Arona, mali
SUV na osnovi (nove) šeste generacije Seat Ibize. Konstruirana na
istoj platformi, te 7,9 cm duža i 9,9 cm viša Arona je i po
dizajnu u potpunosti izvedenica Ibize. Dopadljivim dizajnom Arone
dominiraju nešto oštrije i dinamičnije no i
dovoljno skladne linije koje su se prvi puta pojavile na sada već
penzioniranoj petoj generaciji Ibize 2008-2017.
Seat Arona je moderan automobil napakiran sa svom (potrebnom)
tehnološkom i info gadgeterijom. Iz prvih recenzija i testova možemo pronaći da je sve na Aroni pristojno solidno sklopljeno u Seatovoj
tvornici u Barceloni. Prostora u kabini dugačkoj 413,8 cm je
dovoljno, kao i u prtljažniku veličine 400 l. Motorizacija se
sastoji od pet benzinskih i dizel motora. Naglasak je stavljen na
nove Volksvagenove trocilindrične benzince zbog ekoloških skandala i nedoumica sa dizel motorima
.
Seat sa Aronom nesumnjivo ima ozbiljnog takmaca u kategoriji malih
SUV automobila. Zbog europskih stješnjenih gradskih ulica kupovina
maloga SUV vozila poput Arone čini se kao razuman izbor. Seat računa
da će Aronu kupovati nešto mlađi kupci, koje će Arona većinom
prevoziti od mjesta A do mjesta B. No, tijekom vikenda Arona će
prevoziti svoje kupce i do plaže i ponekad u kakvo planinarenje. Manje je vjerojatno da će kupci Arone biti farmeri i vatrogasci.
Glavni takmaci Aroni na sve europskom trzištu će biti nedavno predstavljeni Hyundai Kona, Kia Stonic i Citroen Aircross. Svakako ne treba zaboraviti a niti podcijeniti već etablirane igrače; Renault Captur, Nissan Juke i Mazdu CX3.
Glavni takmaci Aroni na sve europskom trzištu će biti nedavno predstavljeni Hyundai Kona, Kia Stonic i Citroen Aircross. Svakako ne treba zaboraviti a niti podcijeniti već etablirane igrače; Renault Captur, Nissan Juke i Mazdu CX3.
No comments:
Post a Comment