Elektrifikacija osobnih automobila je
bez sumnje započela. Veliki proizvođači predstavljaju verzije
električnih vozila gotovo svakodnevno. Električni automobili su u
suštini jednostavniji od automobila sa motorom na unutarnje sagorijevanje. Ipak, veliki ograničavajući faktori za veći prodor
elektro automobila su cijena baterije i sve 'nepogode' koje idu uz
nju. Vrijeme za punjenje baterija i doseg elektro automobila ipak nas
odbijaju od kupnje. Vjerojatno ćemo tek u nekoj daljoj budućnosti kupovati elektro automobile sa istim entuzijazmom kao što
kupujemo smartphone uređaje. No, to će se desiti tek kada se smanji cijena i
poveća doseg električnih automobila.
Njemački tvrtka eGO iz Ahena
proizvođač je simpatičnog gradskog električnog automobila eGO
life. Poslovnu strategiju osmislio je Gunter Schuh, profesor sa
tehničkog fakulteta u Ahenu.
Cilj je bio proizvesti jeftin,
praktičan i agilan gradski električni automobil- električni
automobil za svakoga. Profesor Schuh je uspjeo ostvariti tek
neke od svojih zacrtanih ciljeva i zadaća.

Dizajn vanjštine je originalno i
dopadljivo oblikovan. No, unutrašnjost a posebice kontrolna tabla
djeluju previše plastično i jeftino. Doseg od 100 do 150 kilometara
također eGO-u ne idu u prilog. Ipak, glavni problem za eGO je cijena koja za 'ogoljeni' osnovni model iznosi oko 18 000 eura.
Dodajmo da se za infotainment i
navigaciju doplaćuje 1200 eura a za klimu 17000 eura. Tako se cijena
modela sa jačim motorom penje sve do 22 000 eura.
Odista je teško zaključiti zašto bi
se kupci odlučili za kupnju eGO-a. Glavni konkurent elektična Škoda
CITIGO ima veći prtljažnik, oko 100 kilometara veću putnu
autonomiju i dopadljiviju unutrašnjost. Električni CITIGO u
osnovnoj verziji košta 21 000 eura.
No comments:
Post a Comment