Dug, nizak i širok styling karoserije izgleda skladno i u isto vrijeme i prijeteće -Aventador kao da viče da je spreman za ‘borbu’. Tu su i dalje obavezna škare-vrata, Reventonom nadahnut prednji kraj. Položaj za sjedenje je izvrstan, pogotovo u usporedbi s drugim V12 Lamborghinijima iz prošlosti, ali vidljivost straga je ograničena-također uobičajeno kod Lamborginija. Nemojte planirati previše duga putovanja budući da je ukupni prtljažni prostor samo 110-litara, čak i Smart ForTwo ima dvostruko više prostora za prtljagu.

Najnoviji Haldex pogon na sve kotače radi fantastičan posao pa je ‘držanje’ ceste iznimno snažno. Postoji tri dinamična programa vožnje, od kojih svaki podešava odziv gasa, upravljanje i stabilnost. ‘Strada’ program je najnježniji – i koncipiran je za svakodnevnu upotrebu, ‘Corsa’ je najekstremniji program vožnje a ‘Sport’ postavka je idealna za vožnju na brzim otvorenim cestama.
Lamborghini nije odlučio ugraditi u Aventador mjenjač sa dvostrukom spojkom već robotizirani ISR mjenjač. Taj mjenjač je i lakši od ‘dvostruke spojke, ali i brži budući da se brzine mijenjaju za 50 milisekundi, što je za samo 10 milisekundi duže od mjenjača brzina koji se ugrađuju u Formula 1 bolide. Aventador je definitivno ‘najnapaljeniji’ razjareni bik iz lamborghinijeve štale. Sa maksimalnom brzinom od 350 km/h i ubrzanjem od 0-100 za 2,9 sekunde Aventador je i jedan od najbržih serijskih automobila ikada! Ako imate oko 300 000 eura i možete čekati na isporuku 18 mjeseci preporučamo vam ovog razjareno-napaljenog bika. Susjedi će zasigurno biti impresionirani.
No comments:
Post a Comment