Francuski Renault je u
svojoj novijoj povijesti težio postati ekskluzivni automobilski
brand. Automobili futurističkog dizajna poput Renault Avantimea i
Vel Satisa imali su hladan prijem kod kupaca i Renault se vremenom
vratio 'razumljivijim' dizajnerskom formama.
![]() |
Renault Avantime 2001. i Renault Vel Satis 2002. |
![]() |
novi Renault Alpine a 110 i model iz 1961-1977. |
Renault je
reinakarnirao legendarni Alpine A110, mali sportski automobil koji je
bio zvijezda reli natjecanja 60ih i 70ih godina prošlog stoljeća. I
novi A110 je sa dužinom od 418 cm, za današnja mjerila, mali
sportski automobil i tako izravni tržišni konkurent Porsche
Caymanu. Alpine A110 je 20cm kraći i preko 200kg lakši od Caymana.
Zanimljivo je da je A110 sa cijenom od 55-60 000 eura nešto skuplji
od osnovne verzije Caymana koja stoji oko 53 000.

Retro dizajn se čvrsto
drži originala iz 1961. Usudio bih se reći da je Alpine A110
pored Fiata 500 i Dodge Challengera jedna od najboljih modernih dizajnerskih interpretacija retro originala. Moderna instrument ploča i putnička
kabina je uspješno interpolirana sa vanjskim mekanim i
dinamičnim retro linijama.
![]() |
Alpine a 110, jednostavna ali i naglašeno sportska kabina |
Ne treba sumnjati da će
Alpine A110 sa svojim reskim turbo zvukom i elegantnom pojavom biti
česti prizor na europskim prometnicama. Pored starog kontinenta
prodaja Alpine A110 će u 2018. započeti i u Japanu i Australiji.
![]() |
Alpine a 310 1977-1985. i Alpine a 610 1991-1994 |
No comments:
Post a Comment