Da li je
navod iz naslova točan? Zašto po našim cestama još uvijek voze
jugići stari dvadeset i više godina? Da li je 'mališan' iz
Kragujevca odista najlošiji automobil u povijesti?
Krenimo
redom sa odgovorima, da li će 'Yugo trajati dugo' ovisilo je
prvenstveno o tome odakle je srbijanski proizvođač dobavljao
čelični lim za izradu karoserije. Kako Zastava nije imala stalnog
dobavljača čeličnih limova on se uvozio iz više zemalja, često
iz tadašnje Istočne Europe. Kvalitet limova je često bio
problematičan, no nekada i zadovoljavajući i u tome leži odgovor
zašto je još toliko jugića na cestama.
![]() |
Yugo toster |
Treba
zaključiti da je jugić, napakiran italijanskom tehnologijom, ipak
predstavljao zadovoljavajuće sredstvo transporta od točke A do
točke B za ondašnjih desetak tisuća maraka. I zasigurno ne stoji
konstatacija da je bio najgori automobil u povijesti. Ako ste
očekivali nešto više onda ste trebali kupiti Opel, 'Mečku' ili
'Folcvagen' pod uvjetom da ste imali dovoljno love.
Američka reklama za Yugo u kojoj se mali šumadinac poredi sa Fordom T i VW Bubom a kupnja Yuga se smatra kao povratak zdravom razumu

No comments:
Post a Comment